Grattis klippning ?


Jag siktar in mig på frisöryrket. Flytta skall jag också göra.
Dela lägenhet med mig i Stockholm?

Du ska helst vara en osocial, otrevlig person som röker, snusar och
allmänt smutsar ner efter dig. Förtär du alkohol även på vardagar
får du ett plus i kanten.

Jag klipper och färgar håret på dig gratis, trimmar ögonbryn och rakar
om så behövs. Allt detta om just Du betalar och står för hyran.

Ser fram emot en rolig tid i Stockholm med just Dig.
Var vänlig kontakta om intresse förekommer.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm. Känner igen texten, men kan inte riktigt komma på vart den kommer ifrån..

2008-10-31 @ 00:30:45
URL: http://vhasselberg.blogspot.com
Postat av: MILLAAA

du är dum i huvudet

2008-11-03 @ 18:21:03
Postat av: krille

du är dum i huvudet

2008-11-03 @ 18:21:29
Postat av: våldtäcksman

du är dum i huvudet

2008-11-03 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0