RAPE

Hörrni, har ni hört talas om uttrycket "facerape"? Inte? Bonnigt.

Som ni vet, eller bör veta, har ju nästan var enda jävel Facebook nu för tiden. Jag är faktiskt inte helt säker på om man över huvud taget existerar om man inte har det. Rätt äckligt faktiskt.

För att kunna genomföra en "facerape" måste man stöta på en dator där någon lämnat sin facebook inloggad (i speciella fall kan man även ha personens password, men då lär det bara funka en gång). Därefter går du in på personens profil och plockar sedan fram något riktigt överjävligt och smackar in det i personens statusfält. Sen avlägsnar du dig fort som fan.

Här är ett exempel som Min vän åkte på igår "först nu efter 19år upptäcker jag att jag är kvinna. så sjukt konstig vagina."

Egentligen är det inte en speciell bra facerape. Ni förstår, en riktigt bra facerape skall vara så grov som möjligt, men samtidigt inte vara uppenbar att den skrivits av någon annan.

Jag kan ge er ett exempel: Din polare har precis skaffat flickvän. De har varit ihop en vecka eller så. Gullar som fan, och din polare börjar missa fotbollsmatcher. Får du läge att facerapea den här snubben vore "fan asså, det var bättre förr, när man kunde doppa runt lite..." en riktigt bra facerape.

Vi analyserar den: Den är grov. Jävligt grov. Det är bra. Är den trovärdig? Ja. Han skulle mycket väl kunna känna så. Bra igen.

Sen så bör man ju givetvis inte gå i graven med detta, utan om det blir problem på riktigt får man ju, från annan ort, ev. annat land, förklara att man haft en två eller tre fingrar med i spelet.

Fattar ni nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0