Hitler

Adolf Hitlers Twitter



----------------------------------------------------------------------------------

Är och shoppar med Eva. Något så in i helvete tråkigt.
1:01 PM

På väg hem igen. Köpte två bruna skjortor och ett par ridstövlar. Rätt nöjd faktiskt.
1:04 PM

----------------------------------------------------------------------------------

Är på vattenpalats med Hess och Goebbels.
12:05 AM

Vi kör hopptävling från 10-meterstrampolinen. Alla ser så små ut där uppifrån. Som undermänniskor.
12:15 AM

Man sågar mitt hopp ”Heilen” med motivationen att det inte är tillräckligt avancerat. Fullständiga idioter man umgås med. Hess hopp ”förintelsen” var ograciöst och klumpigt, som ett enda stort plums. Och Goebbels ”hjärntvätten” såg bara ut att göra ont.
12:17 AM

På väg hem. Duschar hemma alla tre. Duschrummen är så jävla obehagliga på något sätt. Duschrum i allmänhet.
1:03 PM

----------------------------------------------------------------------------------

Eva snarkar. Jag vill bara.. bara… sända iväg henne någonstans.
6:01 AM

Sjukt egentligen att det bara genomförts ETT ENDA världskrig.
8:01 AM

Till alla er som dissar min frisyr: Ni tror att ni är ”inne”. Men de som verkligen är ”inne” är de, som enligt er är ”ute”, eftersom det som är ”inne” för er var ”inne” för oss för länge sen. Vi bär ert kommande ”inne”, jävla idioter.
6:48 PM

----------------------------------------------------------------------------------

Lägger pussel med Göring.
2:02 PM

Lägger fortfarande pussel med Göring.
4:12 PM

På väg hem. Vi fann förresten aldrig den slutgiltiga lösningen till pusslet. Så jävla pinsamt egentligen.
10:51 PM

----------------------------------------------------------------------------------

Köper sura och salta ”S” i tobaksaffären nere på hörnet. En hel jävla påse. Sen käkar jag dem två åt gången – ett surt och ett salt.
3:00 PM

En person gick före mig i kön. Tid är ju pengar, som man säger, så jag är ganska säker på att det var en jude.
3:01 PM

Det står en neger i kassan. Jag tänker; kan jag betala med något annat än pengar då?
3:03 PM

----------------------------------------------------------------------------------

Det enda som är dåligt med att ha mustasch är mjölkmustasch. Och det är inte ens speciellt dåligt.
9:20

Jag har tänkt på en sak; varför heter INGEN annan Adolf?
7:11 PM

----------------------------------------------------------------------------------

Eva har förbjudit mig att lira en endaste minut till av Battlefield 1914.
11:29 AM

Läser historiatidning istället.
11:40 AM

HAHA, detta är ju helt sjukt. Både Karl XII och Napoleon gick in i Ryssland och förlorade. Så. Jävla. Dumt.
11:44 AM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0