kära paint !

Ikväll har jag luskat runt bland gamla bilder, detta gör jag några gånger i veckan för att minnas den gamla goda tiden.

Under mitt rotande fastnade jag vid en speciell bild som verkligen fick mig att dra på munnen. Det var min så kallade "plus-i-liggfaktor-bild" från högstadiet.
För er som på ett eller annat sätt stannat någonstans i utvecklingen och inte förstår vad det är så är det en bild som på något sätt ökar ens chanser att få ligga.


Titta! Titta! Där är jag, högt uppe i luften seglar jag. Bilden framhäver min skicklighet på snowboard och den helvita utstyrseln i samspel med avsaknaden av hjälm får det att se ut som om jag har stenkoll på det senaste snowboardmodet. Bilden är, eller jag ska nog säga var, en riktig "plus-i-liggfaktor-bild". Bilden fanns naturligtvis med på efterfesten.com och den användes även som visningsbild på msn.

För vissa personer kommer sådana här bilder av sig själv, dessa personer behöver ofta bara vara med på en bild för att den ska bli en "plus-i-liggfaktor-bild". Jag är inte en sådan person.
Här kommer sanningen bakom bilden.


Kära paint, vad hade jag gjort utan dig? Inte kunnat efterfesten.com-ragga iaf. TACK!
Såhär såg alltså bilden ut från början. Jag hoppar max 5 cm över hoppavsatsen, vilket är skitdåligt.

Snowboardkläderna, glasögonen och snowboarden är inhandlade på T12 och är noga framplockade av en expedit, jag hade nästan inget med valet att göra med andra ord.
Genom att bara klippa lite i bilden så fixade jag fram en fantastiskt bra "plus-i-liggfaktor-bild" från en bild jag annars aldrig hade visat någon.

Visst är jag bra smart ibland?

Frågan är om killen fick ligga mer efter att ha lagt upp den här bilden som sin profilbild, eller insåg tjejerna att den kanske var för stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0