kjam '!

Va fan? Är klockan tre?

En liten sak bara, innan jag däckar till blå himmel och fågelkvitter: Jag och lillbrorsan har bestämt att när vi kramas, då kramar jag överst, om ni förstår. Min omfamning är liksom ovanför hans. Det känns bättre för båda. Jag slipper drunkna där någonstans i hans väldiga famn och han tycker att det känns som att det är mindre chans att min ryggrad går av. Min två år yngre bror?

Seriöst, det blev något fel på brorsan DNA. Ritningen för hans bröstkorg skulle egentligen ha varit en villa i Gävle, med fyra sovrum och en lagom stor uteterass. Lägger man brorsan under ett mikroskåp och zoomar in till det molekylära, ja då ser man stora vida ängar, knökfulla med björnar som bekymmerslöst lufsar omkring. Han är anatomiskt sett inte lik någon i släkten sedan apstadiet.

Aja, hur som helst, det känns bra att vi har kommit överens ang. kramarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0