Wirre Oo

Det ligger en kvinna i min säng.

Jag smeker henne. Hon är väldigt len. Hon kryper närmare mig och vi liksom gnuggar näsa. Det är väldigt mysigt, förutom att hennes näsa är alldeles blöt och kladdig. Sen börjar hon slicka på mig, i örat. Plötsligt märker jag att hon luktar skit i munnen. Detta stör mig lite.

Därefter stirrar hon mig djupt i ögonen och börjar gny, och jag smeker henne ännu mer. Hon har en svart trosa på sig, för just idag har hon mens. Det är inte en speciellt fin trosa. Lite som en mormors-trosa som går ända upp på ryggen. Hon kan inte riktigt ligga still och jag känner att jag tycker att hon är lite omogen. Fast sen är hon ju trots allt bara sju år gammal.

Ja, just det, det är en hund. Doris heter hon. Jag är hundvakt åt moster idag. Jag har en sån där smygande känsla bak i ryggslutet som säger att saker och ting kunde varit lite lite bättre, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.


Kommentarer
Postat av: wirre

ursäääääääääääkta? :(

2009-06-12 @ 18:40:52
URL: http://wirrrree.bloggagratis.se
Postat av: Adolf

tja du suger

2010-10-06 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0