Gick jag för långt ?

Något mycket stort och fint har precis hänt. En kandidat till tidernas facerape har genomförts. Det är vår kära Robin som glömt facebookprofilen uppe. Mycket dumt i dessa kretsar, mycket dumt. Vi satt liksom i omgångar och rapeade. Man satt där tills fantasin tog slut, och då bytte vi in någon annan.

Tänkte sammanfatta det hela för er:

Ny profilbild.

Senaste statusar:

Min bäste vän och halvbror Crazy Frog slog för något år sedan igenom med en låt som JAG hade skrivit. Fattar ni? JAG HADE SKRIVIT DEN DÄR LÅTEN! Han stal den, det jävla svinet. Nu har han slutat höra av sig och svarar inte när jag ringer OCH JAG HAR INTE FÅTT ETT JÄVLA SKIT FÖR DEN DÄR LÅTEN! MIN LÅT!

for jag ikke ligge ikvell so flytter jag hjem igen! För senast jag fick ligga var det snö på marken och raketer i luften.


Fitta hora jag hatar mitt liv. Varför är jag kort?!?!?! Både längdmässigt, intelligentmässigt och penismässigt. Helt sjukt, jävla osis att allt ska vara litet och underutvecklat. helt sjukt, jag hatar mitt liv.

Joined group:
Vi som har liten snopp!
Jag hatar när negrer tar för mycket ketchup!
I bet I can find 1,000,000 people who belive in gay rights
Vänsterparitet
World of Warcraft
Oskuld 09
ful, tjock & äcklig
brat
stek
Nykterist javisst!
Hytte nr. 1 -Impotens Hemsedal 09

Became a fan of:
MIDGET
Tibia
Gay Marriage
CRAZY FROG =)
Gudrun Schyman

Nya vänner:
10 st från en Crazy Frog-grupp.

Tags:
Taggat sig själv på ett tiotal bilder från snubbes album på en utlandsresa.

Robin kom hem, satt tyst och avslutade sedan hela sitt facebook-konto. Kanske gick vi för långt.

Kommentarer
Postat av: Slim

2010-10-14 @ 00:43:07
URL: http://singelbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0