Hitler

Adolf Hitlers Twitter


----------------------------------------------------------------------------------

Har klätt mig i fotriktiga dojor och är på väg ut med grabbarna. Vi skall knacka en bög.
9:12 PM Aug 17th from web

Hittar en bög som dessutom är rullstolsbunden. Om det visar sig att den här snubben är zigenare OCKSÅ är jag orolig över att Hess kommer få ett sådant glädjerus att han blir astmatisk.
10:20 PM Aug 17th from web

Springer från Farbror Blå.
11:55 PM Aug 17th from web

----------------------------------------------------------------------------------

Har blonderat mig. Får nog medge att det inte ser riktigt lika bra ut som i teorin. Jag ser… ja, underlig ut.
12:15 AM Aug 18th from web

Något är jävligt fel på det där uttrycket. Det verkar underligt nog som att de enda som har roligare är de runt i kring.
4:40 PM Aug 18th from web

Min mustasch ser ut som ett stort svart åskmoln.
8:33 PM Aug 18th from web

----------------------------------------------------------------------------------

Dagens outfit: Vattenkam. Ridstövlar.
9:15 AM Aug 19th from web

Ringer ”Heta linjen”. Talar med en ”Monique”. Hon bryter lite. Får en ”bad feeling”.
10:49 PM Aug 19th from web

Den skam jag känner nu... Skäms som en jävla hund. Jag skäms till den grad att jag är beredd att köpa husvagn.
11:21 PM Aug 19th from web

----------------------------------------------------------------------------------

Är med Eva och köper gardiner. Har blivit lovad att helt själv få välja både färg och mönster. Har i gengäld lovat Eva ännu ett år av liv.
1:40 PM Aug 20th from web

Sätter upp de sprillans nya gardinerna. Röda med gallersträck. Passar skitbra med stålörnarna på fönsterkarmen.
3:02 PM Aug 20th from web

Har sövt Eva med eterdränkt servett. Arrangerar pokerkväll med grabbarna.
7:50 PM Aug 20th from web

Det är lite långtråkigt när man inte kan få varken triss, fyrtal eller kåk. Eftersom vi inte lirar med svarta kort.
9:54 PM Aug 20th from web

----------------------------------------------------------------------------------

Minns ni den där Robinson-Bubba? Ett jävla skämt är det väl, att han inte vann när hela skiten utspelade sig i djungeln? Fan, på hans egen förbannade jävla bakgård. Raslotteriets odiskutabla praktförlorare, de där melonläpparna.
2:22 PM Aug 21st from web

Hade velat skjuta en Aborigin. Sitta tålmodigt i högt gräs och plötsligt se något titta upp ur en jordhåla. Ta en trofébild. Få klappar på axeln. Ringa mor och far. Fan, ”Det var bättre förr” har aldrig passat in så bra som nu.
4:39 PM Aug 21st from web

----------------------------------------------------------------------------------

Jag börjar varje morgon med att sörja över vår kära lilla borttagna raslära. Jag befaller Eva att hålla sig undan. Sen skrider jag omkring långsamt och högtidligt och ser djupt bedrövad ut. Jag går i cirklar och mumlar ”hur skall det gå, hur skall det gå”. Efter ett tag går det över, och jag kan möta ännu en dag.
7:01 AM Aug 22nd from web

Det finns något underligt med att se Zlatan i en svensk landsslagsdress. Han ser liksom lite… Det är liksom… Det jag menar är att… Alltså, Gud kunde ha använt en tredjedel så mycket material när han skapade Zlatans näsa.
3:19 PM Aug 22nd from web

----------------------------------------------------------------------------------

Jag fullkomligt hatar att jag älskar ”Gangsters Paradise”. När jag är ute och promenerar med lurar i öronen och hör den där låten blir jag liksom hängig och slapp i axlarna och så går jag tillbakalutad så att jag har dicken någon decimeter framför mig.
12:40 AM Aug 23rd from web

Har precis blivit nedslagen i park.
1:26 PM Aug 23rd from web


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0